Salam semanis ukhwah

Monday, August 16, 2010

Hari yang baru


Assalamualaikum,

semoga ceria selalu wahai sahabat andai ana.

Hari ini merupakan hari yang baik untuk saya memulakan perjalanan saya yang jauh.
kerana saya sudah memutuskan penamatan noktah dalam diri saya dan ingin memulakan kehidupan yang lebih baik dari sebelumnya. rasanya adakah keputusan yang saya ambil itu betul? persoalan ini masih lagi bermain difikiran saya. walaupun memerlukan masa lagi, saya masih berharap dan berdoa kepada illahi agar penyakit hati saya ini kian pulih. memang terlalu pilu perasaan saya kebelakangan ini...tetapi setelah berdoa kepada illahi ia membuatkan perasaan saya kembali tenang dan bersemangat kembali. Terima kasih juga kepada sahabat-sahabat handai saya kerana menceriakan diri saya kembali, terutamanya kepada dua rakan baik saya. Dengan semangat mereka lah saya kembali ceria. Saya juga berasa amat bersyukur kepada illahi kerana dengan rahmat-Nya keadaan saya kembali sihat. Juga detik-detik pengalaman indah bersama mereka iaitu sahabat-sahabat saya yang bertelatah lucu serta menyerikan suasana. (^_^).

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...